Digital leverantörsutställning

Den 5 november arrangerar Värme- och Kraftföreningen en digital upplaga av Värme- & kraftkonferensen med Skadegruppens temadag, med en digital leverantörsutställning! Konferensen riktar sig till personer som arbetar i energisektorn samt inom skogs- och processindustri.

Vad får du som leverantör ut av att ställa ut på vår digitala konferens?
Naturligtvis erbjuder inte en digital konferens de möjligheter till det personliga mötet vi är vana vid. Men vi är övertygade om att med det system vi valt för höstens konferens finns goda möjligheter för dig som leverantör att möta och skapa kontakt med potentiella kunder. Som utställare på Värme- & kraftkonferensen med Skadegruppens temadag 2020 får du
• ditt företags logga presenterad i det välkomstmail som skickas ut till alla konferensdeltagare och på konferensenssystemets startsida. 
• en monter som utgörs av en sida i det digitala konferenssystemet där ni själva väljer vilken information ni vill visa för deltagarna,
• möjlighet till kontakt med konferensdeltagare via chatt eller videosamtal och att boka in möten längre fram
• möjlighet att hålla ett webinarium – där ni även får kontaktuppgifter till de konferensdeltagare som valt att delta i just ert seminarium.

Hur går det till?
Konferensen kommer att ha en egen hemsida. På hemsidan finns olika flikar där deltagarna kan navigera mellan Andra deltagare, Föreläsningar, Föreläsare och Leverantörsutställning. I leverantörsutställningen får du som leverantör en egen sida – din montersida, där du själv lägger upp material du vill visa. Det kan vara bilder, videoklipp eller produktblad – det bestämmer du själv. Då en deltagare besöker er montersida kan de enkelt starta en chatt eller ett videosamtal med er ,eller boka in ett videosamtal längre fram. De kan också enkelt lämna sina kontaktuppgifter om de önskar bli kontaktade av er efter konferensen.

Det finns också möjlighet att hålla ett utställarseminarium, där ni vid en viss tid gör en presentation av vad ni har att erbjuda och ni kan då besvara frågor som kommer in på chatten live. Deltagare som vet att de vill lyssna på ert seminarie kan anmäla sig och ger då sitt samtycke till att dela sina kontaktuppgifter med er så att ni kan kontakta dem längre fram. Efter seminariet kan ni alltså få ut en lista på personer att kontakta. Ni får också, som tidigare nämnt, er logga i det välkomstmail som skickas ut till deltagarna när de anmält sig och på konferensens startsida.

Vad kostar det?
Eftersom vi nu testar ett nytt koncept med digital konferens vill vi att så många som möjligt, av både deltagare och leverantörer ska kunna vara med. Därför tar vi endast ut en avgift om 2000 (exkl.moms) kronor av dig som leverantör.

Undrar du över något?
Tveka inte att höra av dig till oss på vok@afconsult.com eller ringa 010-505 35 21.

Fyll i formuläret nedan för att anmäla ditt företag!

Hoppas att vi ses på konferensen!